Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als de bestelling verzonden is krijg je hiervan een bevestiging per e-mail met trackingcode waarmee je de zending kunt volgen.

Als je een account hebt, kun je de status van je bestelling ook volgen door op Ditverzinjeniet in te loggen op Mijn account.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Bijna alle producten op Ditverzinjeniet.nl zijn op voorraad en dus meteen leverbaar. Voor deze producten geldt: als je op werkdagen bestelt en betaalt voor 22:45 uur, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag door ons verzonden. Je ontvangt je bestelling dan de volgende dag.

Als je bestelling wordt verzonden ontvang je hiervan een e-mailbevestiging met trackingcode waarmee je de zending kunt volgen.

Als je een account hebt kun je de status van je bestelling ook volgen door op Ditverzinjeniet in te loggen op Mijn account.

Ik heb een artikel besteld en ontvangen, maar ik wil het retourneren. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Ditverzinjeniet.nl staat achter haar producten. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het artikel, dan kan je deze zonder opgaaf van reden retourzenden. Dit kan tot 90 dagen na ontvangst van je bestelling met inachtneming van onze algemene voorwaarden. Wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag binnen 3 tot 5 werkdagen weer op je rekening staat.

Het is hierbij belangrijk dat het product nog ongebruikt en compleet (dus in volledige nieuwstaat) is en in de originele verpakking zit. Mocht je het product al in gebruik hebben genomen en heeft het gebruikssporen, maar bevalt het toch niet? Of heb je de verpakking niet meer? Ook dan kun je het product nog retourneren. We vergoeden dan 75% van de aankoopwaarde. Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst).

Vul voordat je een artikel opstuurt altijd eerst ons retourformulier in. Je ontvangt dan een e-mail met instructies voor het retourzenden van een artikel.

Het door mij bestelde artikel is defect geraakt. Heb ik garantie?

Ja, uiteraard heb je garantie op producten die je bij ons bestelt. Ditverzinjeniet herstelt of vervangt producten die, binnen de garantieperiode, bij normaal gebruik defect raken. De garantie geldt niet wanneer er sprake is van nagelaten verzorging, opzettelijke beschadiging en/of onoplettendheid.

Probeer het gebrek niet zelf te herstellen, maar vul altijd ons retourformulier in.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@ditverzinjeniet.nl. Wij beloven je dan snel een reactie te sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hebben jullie producten op voorraad?

Ja, wij hebben alle producten zelf op voorraad. Is een product tijdelijk niet op voorraad, dan wordt dit duidelijk aangegeven op de productpagina.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt een bestelling alleen annuleren als deze nog niet betaald is. Als een bestelling al betaald is (en op voorraad is) zit deze namelijk al in het afleveringsproces.

Annuleer een bestelling door een e-mail te sturen aan service@ditverzinjeniet.nl en vermeld het ordernummer van de bestelling die je wilt annuleren. Je vindt dit ordernummer in de e-mail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, je kunt je bestelling op een ander adres laten bezorgen. Bij het plaatsen van de bestelling geef je eerst je eigen naam en adres op. Je kunt daarna kiezen of je de bestelling naar dit adres wilt versturen of naar een ander adres.

We helpen je graag!

Vragen? Neem contact op

Lisette

Lisette

Koningin Klantgeluk

Bel 085 303 27 66

(ma t/m vr 9.00 - 17.00)

Stuur een e-mail

service@ditverzinjeniet.nl

Chat met ons

(ma t/m vr 9.00 - 17.00)

Bestellen

Bestellen bij Ditverzinjeniet is eenvoudig. Bepaal zelf wanneer je bestelling wordt geleverd en op welke manier je wilt betalen.

Betalen

Het betalen van je bestelling kan op meerdere manieren. Betaal direct online via iDeal, creditcard of PayPal. Heb je geen internet bankieren of wil je niet vooraf betalen, dan kun je ook kiezen voor achterafbetaling via Billink.

Bezorgen/afhalen

Bijna alle producten op Ditverzinjeniet.nl zijn op voorraad en dus meteen leverbaar. Voor deze producten geldt: als je op werkdagen bestelt en betaalt voor 22:45 uur, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag door ons verzonden. Je ontvangt je bestelling dan de volgende dag.

Garantie & retourneren

Ben je toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dan zullen we dit zo goed en snel mogelijk oplossen. Je mag binnen de termijn van 365 dagen een bestelling zonder opgaaf van reden, met inachtneming van onze algemene voorwaarden, retourneren.

Zelf regelen

Bekijk de status van je bestelling. Wijzig je gegevens.

Veiligheid & privacy

De gegevens die je invoert op Ditverzinjeniet worden alleen gebruikt voor de afhandeling van je bestelling. We hanteren de Algemene Voorwaarden die zijn opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (Thuiswinkel.org).

Bezig met laden...

Toegevoegd aan je winkelwagen