Klantenservice

Wij staan altijd voor je klaar!

Heb je hulp nodig om een bestelling te plaatsen? Of wil je meer over onze producten weten? Neem dan contact met ons op.

Bellen

+31(0)85 303 27 66

(ma t/m vr 9.00 – 17.00)

Mailen

[email protected]

(op werkdagen meestal antwoord binnen 1 uur)

Mariska

Mariska

Sjoerd

Sjoerd

Sanne

Sanne

Frederiek

Frederiek

Bezorging en levering

Verzendkosten

GRATIS VERZENDING VANAF € 40,-

Bestellingen binnen Nederland en België verzenden wij gratis vanaf € 40,-.
Voor bestellingen onder € 40,- zijn de verzendkosten € 3,95 (Nederland) of € 5,95 (België).

Bezorging en Levertijden

Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Als je op werkdagen voor 22:45 besteld, dan garanderen wij dat we je bestelling dezelfde dag aan PostNL overdragen. Je ontvangt je bestelling dan de volgende dag, zowel in Nederland als in België. Uiteraard lukt dit vaak wel, maar niet altijd. Wij vragen je begrip hiervoor.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als de bestelling verzonden is krijg je hiervan een bevestiging per e-mail met trackingcode waarmee je de zending kunt volgen. Als je een account hebt, kun je de status van je bestelling ook volgen door op Ditverzinjeniet in te loggen op Mijn account. Heb je geen account of verzendbevestiging per e-mail ontvangen? Bel of mail onze klantenservice dan.

Niet thuis?

Als je niet thuis bent om je pakje in ontvangst te nemen probeert PostNL je pakket af te geven bij de buren. Als dit ook niet lukt dan probeert PostNL je pakket de volgende dag opnieuw af te leveren. In beide gevallen laat de chauffeur van PostNL een bericht achter in je brievenbus. Met de “niet-thuis-code” op het bericht kun je zelf aangeven waar en wanneer je wilt dat PostNL de tweede afleverpoging doet. Als de tweede afleverpoging ook niet lukt, dan levert PostNL je pakket af bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Met het afhaalbericht kun je je pakje ophalen, daar heb je 7 dagen de tijd voor. Na 7 dagen wordt je pakket naar ons retour gestuurd. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen nemen wij contact met je op.

Pakket vertraagd?

PostNL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. 99% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 1% loopt helaas vertraging op. Wij vinden dit vanzelfsprekend heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Als je bestelling een dag na de verwachte leverdatum nog niet is afgeleverd, controleer dan eerst de bezorginfo via de track- en tracelink die per e-mail is gestuurd. Als je een account hebt, kun je daar status van je bestelling ook volgen. Heb je geen account en/of heb je geen verzendbevestiging per e-mail ontvangen? Bel of mail onze klantenservice dan.

Bezorging naar België

Bestellingen naar België worden afgeleverd door De Post (BPost). Als je op werkdagen voor 22:45 besteld, dan garanderen wij dat we je bestelling dezelfde dag verzenden. Je ontvangt je bestelling dan de volgende dag. Uiteraard lukt dit vaak wel, maar niet altijd. Wij vragen je begrip hiervoor.

Bestellen

Bestellen bij Ditverzinjeniet is eenvoudig. Bepaal zelf wanneer je bestelling wordt geleverd en op welke manier je wilt betalen.

Bestelling plaatsen

  1. Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.
  2. Heb je een kortingscode? Deze kan je invullen onder het te bestellen artikel in het veld kortingscode.
  3. Vul je adresgegevens in.
  4. Heb je een cadeaubon gekregen? Tof! Deze is in te voeren in het veld cadeaubon.
  5. Kies een betaalmethode en rond de betaling af.
  6. Je ontvangt een e-mail als bevestiging van je bestelling.
  7. Is je bestelling verzonden, dan krijg je een e-mail met track & trace informatie.

Bestelling wijzigen of annuleren

Ben je een product vergeten of wil je de bestelde producten toch niet ontvangen? Neem dan meteen contact met ons op. Bel ons op +31(0)85 303 27 66 of stuur een e-mail naar [email protected] Vergeet niet het bestelnummer te vermelden van de bestelling die je wilt annuleren. Je vindt dit bestelnummer in de e-mail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.

Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten en onze klantenservice is geopend, dan kunnen we je bestelling nog annuleren of wijzigen. Is het pakket al onderweg? Dan kun je het weigeren als de pakketbezorger het komt bezorgen. De pakketbezorger neemt het pakket dan weer mee. Dit is kosteloos. Heb je je bestelling al wel aangenomen? Vul dan het retour- en garantieformulier in om je bestelling te retourneren.

Betalen

Het betalen van je bestelling kan op meerdere manieren. Betaal direct online via iDeal, creditcard of PayPal. Heb je geen internet bankieren of wil je niet vooraf betalen, dan kun je ook kiezen voor achterafbetaling via Klarna.

Betaalmogelijkheden

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:

iDEAL
Wanneer je gebruikmaakt van iDEAL, dan krijgen wij je betaling direct binnen. Als je bankiert bij ABN Amro, SNS Bank, ING, Rabobank, Friesland Bank, ASN Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab dan kun je heel eenvoudig betalen via iDEAL. Dit is de veiligste en gemakkelijkste betaalmethode voor online betalingen.

Creditcard (VISA & Mastercard)
Wij accepteren alle VISA en Mastercard creditcards. Je gegevens worden beveiligd via de SSL-procedure, waardoor je veilig online kunt betalen met je creditcard.

PayPal
Betalen via PayPal kan natuurlijk ook. Geen gedoe met digipassen of scanners; jij betaalt gewoon via je bankrekening, creditcard, of via het saldo van je PayPal-rekening.

Achteraf betalen met Klarna
Wil je liever achteraf betalen, nadat je het product hebt gezien? Dat kan! Vul je persoonlijke gegevens in, waarna je je bestelling kunt afronden. Wij versturen je bestelling meteen en je ontvangt van Klarna een factuur per e-mail met de betaalspecificaties. Je hebt 14 dagen de tijd om de betaling te voltooien. Let op: achteraf betalen is alleen mogelijk voor bestellingen met een totaalbedrag tussen € 15,- en € 300,-.

Wat is Klarna? Hulp nodig bij betalingen via Klarna? Ga naar de Klarna klantenservice: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Bancontact/MisterCash (België)
Met Bancontact/Mister Cash kunt je veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash.

Betaling mislukt?

Is de betaling mislukt? Dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats dan de bestelling opnieuw of neem contact op met de klantenservice. Houdt het nummer van de geannuleerde bestelling bij de hand.

Kortingscode/cadeaubon gebruiken

Ditverzinjeniet cadeaubonnen zijn dé manier om er zeker van te zijn dat je het juiste cadeau geeft. De ontvanger kan namelijk zelf zijn of haar cadeau uitkiezen.

Je kunt de code van je Ditverzinjeniet kortingscode of cadeaubon invullen tijdens het plaatsen van je bestelling. Het bedrag van de kortingscode/cadeaubon wordt direct verwerkt. Als het bedrag van je bestelling hoger is dan het bedrag van de kortingscode/cadeaubon, dan kun je het resterende bedrag voldoen met een andere betaalmethode. Als je een cadeaubon niet helemaal verzilverd, blijft het resterende saldo op je cadeaubon staan.

Let op: kortingscodes kunnen worden ingevoerd bij het veld ‘kortingscode’ in het winkelwagentje en cadeaubonnen tijdens het afrekenen in het veld ‘cadeaubon’.

Bestel onze cadeaubon hier.

Terugbetaling

Heb je een bestelling geretourneerd en wil je je geld terug? Onze medewerkers verwerken de retouren zo snel mogelijk. Je geld wordt binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort. Het geld wordt op dezelfde betaalwijze terugbetaald zoals je je bestelling hebt betaald (dus een creditcardbetaling wordt geretourneerd op je creditcard, een iDEAL-betaling op je bankrekening en een PayPal-betaling op PayPal).

Ruilen of retourneren

Ben je toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dan zullen we dit zo goed en snel mogelijk oplossen. Je mag binnen de termijn van 365 dagen een bestelling zonder opgaaf van reden, met inachtneming van onze algemene voorwaarden, retourneren.

Lees hier meer over ons retourbeleid en om je retourzending aan te melden.

Vragen of klachten

Heb je een vraag, opmerking of klacht? Bel of mail ons, we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. Ben je van mening dat wij je klacht niet goed hebben opgelost? Dan kun je je wenden tot de onafhankelijke Geschillencommissie Europese online geschillenplatform (ODR).