Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als de bestelling verzonden is krijg je hiervan een e-mail. Als je bestelling niet door de brievenbus past, krijg je ook een 'trackingcode' waarmee je de zending kunt volgen.

Als je een account hebt, kun je de status van je bestelling ook volgen door op Ditverzinjeniet in te loggen op Mijn account.

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Over het algemeen heb je je bestelling de volgende dag in huis. Wij versturen je bestelling dezelfde dag met DHL of PostNL. Doorgaans worden alle bestellingen de dag nadat deze door ons verzonden zijn bezorgd. Bestel je na 22:45 uur, in het weekend of op een feestdag, dan duurt het een dag langer.

Als je bestelling wordt verzonden ontvang je hiervan een e-mail. Als je bestelling niet door de brievenbus past krijg je ook een 'trackingcode' waarmee je de zending kunt volgen.

Als je een account hebt kun je de status van je bestelling ook volgen door op Ditverzinjeniet in te loggen op Mijn account.

Het door mij bestelde artikel is defect geraakt. Heb ik garantie?

Ja, uiteraard heb je garantie op producten die je bij ons bestelt. Ditverzinjeniet herstelt of vervangt producten die, binnen de garantieperiode, bij normaal gebruik defect raken. De garantie geldt niet wanneer er sprake is van nagelaten verzorging, opzettelijke beschadiging en/of onoplettendheid.

Probeer het gebrek niet zelf te herstellen, maar vul altijd ons retourformulier in.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@ditverzinjeniet.nl. Wij beloven je dan snel een reactie te sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Meer veelgestelde vragen
We helpen je graag!

Vragen? Neem contact op

Bel 085 303 27 66

(ma t/m vr 9.00 - 17.00)

Stuur een e-mail

service@ditverzinjeniet.nl

Chat met ons

(ma t/m vr 9.00 - 22.00)

Diane van de klantenservice

Diane

Manager klantenservice

Bestellen

Bestellen bij Ditverzinjeniet is eenvoudig. Bepaal zelf wanneer je bestelling wordt geleverd en op welke manier je wilt betalen.

Betalen

Het betalen van je bestelling kan op meerdere manieren. Betaal direct online via iDeal, creditcard of PayPal. Heb je geen internet bankieren of wil je niet vooraf betalen, dan kun je ook kiezen voor achterafbetaling via Billink.

Bezorgen/afhalen

Bijna alle producten op Ditverzinjeniet.nl zijn op voorraad en dus meteen leverbaar. Voor deze producten geldt: als je op werkdagen bestelt en betaalt voor 22:45 uur, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag door ons verzonden. Je ontvangt je bestelling dan de volgende dag.

Garantie & retourneren

Ben je toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dan zullen we dit zo goed en snel mogelijk oplossen. Je mag binnen de termijn van 365 dagen een bestelling zonder opgaaf van reden, met inachtneming van onze algemene voorwaarden, retourneren.

Zelf regelen

Bekijk de status van je bestelling. Wijzig je gegevens.

Veiligheid & privacy

De gegevens die je invoert op Ditverzinjeniet worden alleen gebruikt voor de afhandeling van je bestelling. We hanteren de Algemene Voorwaarden die zijn opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (Thuiswinkel.org).

Bezig met laden...

Toegevoegd aan je winkelwagen